Levertijd en verzendkosten

Verzenden

KWO verstuurt op werkdagen dagelijks bestellingen. Indien het product op voorraad is worden bestellingen voor 17:00 uur nog dezelfde dag verstuurd. Van bestellingen die per Pakket Post worden verstuurd ontvangt u per e-mail (op het adres waarmee u geregistreerd staat) een verzendbevestiging met daarin de track & trace code waarmee u via de website van de koerier kunt zien waar uw pakket zich bevind. In het weekend en op nationale feestdagen worden geen bestellingen verwerkt.

Klik HIER om de Track & Trace Code in te voeren en het pakket te volgen.

Gebruik ook de MijnPakket App van PostNL. Deze is te downloaden voor alle gangbare smartphones. Met deze App kunt u uw bestellingen makkelijk volgen, kunt u het adres wijzigen en krijgt u berichten als u niet thuis bent of wanneer het pakket is geleverd bij de buren of het dichtstbijzijnde postkantoor.

Levertijd & Verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 6,95 voor bestellingen onder de € 75,- (Nederland)
€ 9,25 voor bestellingen onder de € 75,- (België)

Voor landen buiten Nederland of België liggen de verzendkosten hoger dan € 9,95 en geldt er geen mogelijkheid tot gratis verzending.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 21:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.